Reklamácie

PODMIENKY NÁROKU A POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ NÁROKU

Na všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.drzakytelevize.cz sa vzťahuje záruka v súlade s platnou legislatívou Českej republiky, najmä zákonom č. 89/2012 Z. z., občiansky zákonník.

Kedy môžem uplatniť reklamáciu?

Reklamáciu je možné uplatniť v nasledujúcich prípadoch:

  1. Vada výrobku
    Ak sa na zakúpenom tovare objaví vada, ktorá nebola spôsobená nesprávnym používaním alebo bežným opotrebovaním, máte právo na reklamáciu výrobku.
  2. V rozpore s kúpnou zmluvou
    Ak tovar nezodpovedá popisu, neplní funkciu, na ktorú je určený, alebo nezodpovedá dohodnutým parametrom (napr. iný model, farba a pod.).
  3. Poškodenie počas prepravy
    Ak sa tovar počas prepravy poškodí, odporúčame vám, aby ste s dopravcom spísali protokol o poškodení a ihneď kontaktovali zákaznícku podporu

Dĺžka záruky

Na tovar sa spravidla poskytuje záruka 24 mesiacov (t. j. 2 roky) odo dňa prevzatia tovaru, ak nie je uvedené inak. V niektorých prípadoch môže byť záruka 36 mesiacov (t. j. 3 roky) alebo 60 mesiacov (t. j. 5 rokov). Dĺžka záruky je uvedená pri každom výrobku.

Ako môžem podať žiadosť?

  1. Kontaktujte nás
    Ak chcete uplatniť reklamáciu, kontaktujte nás e-mailom na adrese reklamacie@tv-drziaky.sk alebo telefonicky na čísle +420 771 144 544, môžete použiť aj WhatsApp. Uveďte prosím číslo vašej objednávky, popis závady a podľa možnosti priložte fotografie.
  2. Tovar zašlite na adresu
    V prípade potreby po dohode zašlite reklamovaný tovar spolu s vyplneným reklamačným dokladom výrobku na adresu: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Tovar musí byť riadne zabalený, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.
  3. Vybavenie reklamácie
    Reklamácia bude vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru, pokiaľ sa s vami nedohodneme inak. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Možné riešenia reklamácie

V závislosti od povahy závady a možností opravy alebo výmeny ponúkame nasledujúce riešenia:

  • Oprava chybného výrobku
  • Výmena za nový kus
  • Vrátenie peňazí, ak oprava alebo výmena nie je možná

Náklady na dopravu

V prípade oprávnenej reklamácie uhradíme náklady na zaslanie tovaru späť k nám. Ak reklamácia nebude uznaná, môžu vám byť účtované náklady na dopravu späť.

Tu je na stiahnutie dokument PDF pre reklamácie výrobkov (musíte ho poslať vyplnený spolu s reklamovaným výrobkom).

Prečo nakupovať u nás?

Objednajte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odošleme ešte DNES!</span>
Objednajte do 12:00
a odošleme ešte DNES!
Pri objednávke <span class="color">nad 60 EUR </span> pre <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Pri objednávke nad 60 EUR pre DOPRAVU ZDARMA!
Vrátenie <span class="color">do 30 dní</span> so <span class="color">zárukou vrátenia peňazí.</span>
Vrátenie do 30 dní so zárukou vrátenia peňazí.
Kamenná predajňa<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná predajňa
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potrebujeme Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa Vám okrem iného mohly ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.