Potrebujeme Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa Vám okrem iného mohly ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
DOPRAVA A PLATBA
Platobné podmienky
Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky:
(a) platba v hotovosti v čase nákupu,
b) platba vopred bankovým prevodom,
c) platba na dobierku (hotovosť od zákazníka prevezme dopravca),
Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia a prevzatia, ale nebezpečenstvo škody na tovare prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.
Dodacie podmienky
a) Osobný odber:
Tovar môže prevziať len kupujúci alebo ním poverená osoba.
b) Doprava prostredníctvom GLS, PPL, Českej pošty, DPD:
Tovar môže byť Kupujúcemu zaslaný prepravnou službou. Podmienkou doručenia nasledujúci pracovný deň je prijatie objednávky do 18:30 hod. a tovar na sklade. Dopravca bežne doručuje zásielky kdekoľvek v Českej republike do 24 hodín. Cena dopravy je podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky.
c) Osobný odber v sieti Uloženka, Zásilkovňa. Viac ako 500 pobočiek na osobný odber!
Vami vybraný tovar je prepravený na výdajné miesto systému Uloženka a tam si ho môžete osobne vyzdvihnúť. Sieť odberných miest pokrýva veľké mestá v Českej republike, na Slovensku a stále sa rozširuje. Viac na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz
d) Česká pošta
Vybraný tovar vám doručíme priamo na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Ak nebudete zastihnutý, zásielka bude uložená na vyzdvihnutie na najbližšej pošte, kde si ju môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas jej pracovnej doby. Doručenie zvyčajne trvá 1-2 pracovné dni. Pošta nedoručuje počas víkendov a sviatkov.
Ceny poštovného nájdete pri každom výrobku.
Bezprostredne po doručení je kupujúci povinný spolu s doručovateľom skontrolovať stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice) podľa priloženého dodacieho listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v súlade s kúpnou zmluvou, napr. z dôvodu neúplnosti alebo poškodenia zásielky. Ak kupujúci takúto poškodenú zásielku od dopravcu prevezme, je potrebné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole dopravcu.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je potrebné bezodkladne oznámiť e-mailom na adresu predávajúceho, spísať s dopravcom škodový protokol a bez zbytočného odkladu ho zaslať e-mailom alebo poštou predávajúcemu. Dodatočná reklamácia nekompletnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje Kupujúceho práva na reklamáciu veci, ale dáva Predávajúcemu možnosť preukázať, že nedošlo k porušeniu kúpnej zmluvy.