Preprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Platobné podmienky
Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky:

(a) platba v hotovosti v čase nákupu,

b) platba vopred bankovým prevodom,

c) platba na dobierku (hotovosť od zákazníka prevezme dopravca),

Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia a prevzatia, ale nebezpečenstvo škody na tovare prechádza prevzatím tovaru kupujúcim. 

Dodacie podmienky

a) Osobný odber: 
Tovar môže prevziať len kupujúci alebo ním poverená osoba. 

b) Doprava prostredníctvom GLS, PPL, Českej pošty, DPD: 
Tovar môže byť Kupujúcemu zaslaný prepravnou službou. Podmienkou doručenia nasledujúci pracovný deň je prijatie objednávky do 18:30 hod. a tovar na sklade. Dopravca bežne doručuje zásielky kdekoľvek v Českej republike do 24 hodín. Cena dopravy je podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky.

c) Osobný odber v sieti Uloženka, Zásilkovňa. Viac ako 500 pobočiek na osobný odber! 
Vami vybraný tovar je prepravený na výdajné miesto systému Uloženka a tam si ho môžete osobne vyzdvihnúť. Sieť odberných miest pokrýva veľké mestá v Českej republike, na Slovensku a stále sa rozširuje. Viac na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz

d) Česká pošta
Vybraný tovar vám doručíme priamo na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Ak nebudete zastihnutý, zásielka bude uložená na vyzdvihnutie na najbližšej pošte, kde si ju môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas jej pracovnej doby. Doručenie zvyčajne trvá 1-2 pracovné dni. Pošta nedoručuje počas víkendov a sviatkov. 

Ceny poštovného nájdete pri každom výrobku.

Bezprostredne po doručení je kupujúci povinný spolu s doručovateľom skontrolovať stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice) podľa priloženého dodacieho listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v súlade s kúpnou zmluvou, napr. z dôvodu neúplnosti alebo poškodenia zásielky. Ak kupujúci takúto poškodenú zásielku od dopravcu prevezme, je potrebné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole dopravcu.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je potrebné bezodkladne oznámiť e-mailom na adresu predávajúceho, spísať s dopravcom škodový protokol a bez zbytočného odkladu ho zaslať e-mailom alebo poštou predávajúcemu. Dodatočná reklamácia nekompletnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje Kupujúceho práva na reklamáciu veci, ale dáva Predávajúcemu možnosť preukázať, že nedošlo k porušeniu kúpnej zmluvy.

Prečo nakupovať u nás?

Objednajte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odošleme ešte DNES!</span>
Objednajte do 12:00
a odošleme ešte DNES!
Pri objednávke <span class="color">nad 60 EUR </span> pre <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Pri objednávke nad 60 EUR pre DOPRAVU ZDARMA!
Vrátenie <span class="color">do 30 dní</span> so <span class="color">zárukou vrátenia peňazí.</span>
Vrátenie do 30 dní so zárukou vrátenia peňazí.
Kamenná predajňa<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná predajňa
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potrebujeme Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa Vám okrem iného mohly ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.